Neix la CUP Plana d'Urgell amb la vista posada al 2011

El passat dissabte 28 d'abril es presentava, a la Plaça de l'Ajuntament de Mollerussa, i amb presència de representants de la CUP de Lleida, la Candidatura d'Unitat Popular de la Plana d'Urgell, que agrupa militants de l'esquerra independentista d'aquest territori ponentí. L'objectiu d'aquesta CUP està centrat en organitzar l'espai independentista i d'esquerres amb la vista posada en la cita electoral de 2011, on esperen poder ser presents en diferents municipis.

L'acte, que va comptar amb la presència de Francesc Ribera 'Titot', va servir per presentar la CUP de la Plana d'Urgell en societat i per fer públic els seus objectius:

"Presentem les CUP a la Plana d’Urgell perquè pensem que l’espai d’esquerres i independentista no està representat a les nostres comarques. Entenem que cal canviar la voluntat de fer gestió per la de fer política, apropar-nos als problemes actuals de la societat urgellenca i buscar el camí per plantejar alternatives de conjunt.

L’agrupació de les CUP a la Plana d’Urgell ens presentem com l’alternativa política, amb una agrupació que té militants en diversos pobles a les comarques de la Noguera, les Garrigues, el Pla d’Urgell, l’Urgell i la Segarra. A més, cal destacar que alguns militants de la CUP de la Plana d’Urgell participen com a independents en algunes llistes a la Noguera, el Pla d’Urgell, la Segarra i l’Urgell. La nostra intenció per als pròxims quatre anys serà treballar amb l’objectiu d’aconseguir presentar llistes en les properes eleccions municipals del 2011."