L’Ateneu Popular de Ponent acull la presentació del projecte de ciutat de la CUP

Després d’organitzar el cicle “Fem ciutat”, on van participar els alcaldables dels partits polítics actualment representats a la Paeria, l’Ateneu Popular de Ponent va convidar la Candidatura d’Unitat Popular a la Sala Nausica de la seva seu social en un acte polític que va servir per explicar els orígens de la CUP de Lleida i presentar el projecte de ciutat que aquesta candidatura defensa.

L’acte, que fou presentat pel president de l’Ateneu Popular de Ponent, Xavier Eritja, va comptar amb les intervencions dels portaveus de la Candidatura d’Unitat Popular de Lleida, Ester Sancho i Ramon Usall.

Després que Ester Sancho expliqués els orígens de la CUP, en Ramon Usall intervingué per exposar el projecte de la Candidatura d’Unitat Popular, basat en una nova de forma de fer política i en la necessitat de realitzar, des de la ciutat de Lleida, veritables polítiques socials d’esquerres amb vocació de transformació social i una política de construcció nacional dels Països Catalans.

Vegeu aquí la notícia de l'acte a La Mañana del 7 de març de 2007.