La CUP solidària amb la lluita d'Ipcena

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) vol fer arribar a l’opinió pública la seva més sentida solidaritat amb l’activista ecologista Joan Vazquez i amb el conjunt d’associats de l’entitat Ipcena, en aquests moments en que sofreixen el linxament mediàtic i les amenaces de denúncia que esta rebent de l’equip de govern de la ciutat, a través de la regidoria de Medi Ambient.

La Candidatura d’Unitat Popular considera exemplar l’actuació dels militants d’aquesta organització el proppassat dilluns en que diversos activistes ecologistes es varen encadenar als arbres de l’Avinguda del Segre per tal d’evitar una tal·la massiva per part de l’Ajuntament i contraposa la seva activitat valenta i desinteressada, a l’actitud covarda del polítics d’un Ajuntament i en especial dels ecologistes de saló, que no tenen la valentia de fer públics i transparents tots aquells informes que elaboren, tal i com reclama l’entitat conservacionista. Considerem doncs, que aquest equip de govern pateix un dèficit de transparència i opacitat considerable i demanem que els informes es facin públics i si cal, que se n’elaborin d’alternatius, abans de continuar amb les tales.

La Candidatura d’Unitat Popular, vol recordar que aquesta pràctica de les tal·les massives es ve duent a terme per aquest Ajuntament des de fa ja anys, cosa que ens obliga a demanar a IC-V i a la seva regidora, Mercè Rivadulla, que pel bé de la transparència en la gestió municipal, que a part de fer públics els informes existents i el procediment per encarregar-los, faci públic també, quins són els vivers als quals se’ls compra el nou arbrat, en cas de que aquests no siguin els de titularitat municipal, que expliqui també a traves de quin sistema es lícita el servei. Així mateix exigim a la regidora, que retiri immediatament, les seves amenaces de represaliar els ecologistes d’Ipcena.

Lleida, 7 de març de 2007

Candidatura d’Unitat Popular