La CUP reivindica el dret a l'habitatge mentre la ciutat acull el Saló Immobiliari

La CUP va realitzar, divendres 23 de febrer, un acte polític en defensa del dret a l'habitatge coincidint amb l'inici a la ciutat de Lleida del Saló Immobiliari. Durant l'acte, que comptà amb la participació d'una seixantena de persones, intervingueren Agàpit Borràs i Melitó Camprubí, ambdós arquitectes, que qüestionaren les polítiques d'habitatge desenvolupades per les diferents administracions públiques, incloient-hi les municipals.

L'acte introduí un interessant debat sobre la qüestió de la vivenda, una de les principals preocupacions de la nostra societat. Pau Juvillà, que presentà l'acte, exposà les mesures que proposa la CUP de Lleida en matèria d'habitatge. La realització de l'acte coincidint amb el Saló Immobiliari de Lleida pretenia denunciar com la problemàtica de la vivenda, que a Lleida ha pujat de forma exponencial en els darrers anys convertint la nostra ciutat en una de les capitals on més puja el preu, és aprofitada per determinats sectors per enriquir-se a costa d'una necessitat bàsica.

Podeu consultar el tríptic de la CUP de Lleida en matèria d'habitatge aquí i aquí.