La CUP Lleida denuncia l'ús d'aigua potable per dur a terme tasques de neteja

Els anticapitalistes han tingut coneixement d'aquesta mala pràctica i denunciem la inacció de Paeria tenint en compte la situació de sequera en la que estem.

La CUP Lleida, denunciem l'ús d'aigua potable per netejar els carrers per part d'ILNET, empresa encarregada de la neteja de la ciutat, en un context de sequera com el que estem vivint. Creiem que és imprescindible pendre mesures per la gestió d’aquest recurs i la seva utilització per a tasques de neteja no només és innecessària, sinó que és irresponsable.

Exigim que es reguli l'ús de l'aigua per part de les empreses que gestionen serveis públics i que s'estableixin mecanismes de control i sanció per als casos en què es faci un ús inadequat de l'aigua. Recordem que la gestió responsable de l'aigua és una qüestió clau per al benestar de la ciutadania, i que en un context de canvi climàtic i sequera, és més important que mai que es preservi aquest recurs natural tan preuat.

Com a CUP Lleida, apostem per la gestió pública dels serveis bàsics, com ara la neteja de la ciutat, per garantir una gestió responsable i sostenible dels recursos, així com per assegurar que el servei es presta de manera eficaç i eficient per a la ciutadania. Creiem que és imprescindible que els serveis públics tinguin com a principal objectiu satisfer les necessitats de la ciutadania, i no el benefici econòmic de les empreses.

Per això, fem una crida a les autoritats competents perquè es prenguin mesures urgents per a solucionar aquesta situació i es garanteixi una gestió adequada de l'aigua en la neteja de la ciutat.