La CUP dóna ple suport a la consulta ciutadana sobre l’aigua

La Candidatura d’Unitat Popular valora de forma molt positiva que la ciutadania hagi decidit organitzar-se i celebrar una consulta sobre la gestió de l’aigua. La formació dóna ple suport a la iniciativa i ja ha anunciat que posarà tots els mitjans humans i logístics per facilitar-ne la seva celebració.

Un total de 18 entitats, entre elles la CUP (@CUPLleida), van crear l’Assemblea en Defensa dels Serveis Públics (@Serveis_Públics), després de l’Audiència Pública del passat 14 de gener. La plataforma té com a objectiu denunciar el procés privatitzador que està duent a terme la Paeria i treballa perquè siguin les administracions les encarregades de vetllar per la qualitat, regularitat i continuïtat dels serveis públics. La CUP se suma a l’ADSP i denuncia que la Paeria no ha atès les preguntes que van quedar per respondre durant la celebració de l’Audiència ni tampoc a la proposta de celebrar la consulta sobre l’aigua des del propi ajuntament.

L’ADSP s’ha unit a la inciativa del Multireferèndum (@Multireferendum), que el 25 de maig farà una consulta ciutadana sobre els temes vetats per les administracions. Totes dues entitats han acordat que el referèndum inclourà a Lleida una pregunta sobre la gestió de l’aigua.

El portaveu de la CUP, Pau Juvillà, ha dit que “la CUP valora molt positivament la feina de l’ADSP, la qual demostra que el treball ciutadà, de base i no professionalitzat és una eina indispensable per a la transformació social”. Juvillà ha assegurat que la CUP posarà tots els mitjans logístics i humans per facilitar la celebració de la consulta.