La CUP veu amb molta preocupació la unitat d’acció entre PSC i CiU en el trossejament de l’ICS

La Candidatura d’Unitat Popular veu amb molta preocupació les darreres declaracions del Paer en Cap, Angel Ros, defensant la prova pilot d’integració sanitaria que es durà a terme amb la creació d’un consorci sanitari que uneixi sota un ens públic de l’Arnau, l’Hospital Provincial Santa Maria, l’hospital de Tremp i tots els CAP de Lleida, menys el de Vielha. Unes declaracions que es sumen a les dutes a terme per la diputada de3 CiU al Parlament de Catalunya Violant Cervera en el mateix sentit.

La formació considera que el desmembrament de l'Institut Català de la Salut a través d'entitats públiques subjectes al dret privat, com aquest consorci obre les portes a l’entrada d’empreses privades dins de la sanitat pública. Aquesta situació suposa, a la pràctica, una privatització encoberta de la gestió dels hospitals i un intent de desmantellar el sistema sanitari públic en el seu conjunt

Es per això que la CUP fa una crida a la participació en totes les mobilitzacions per aturar el Consorci sanitari que suposa la fragmentació i privatització del sistema sanitari públic.

A Lleida, el 13 de març del 2014