La CUP demana omplir places i carrers de Lleida per la Diada

La Candidatura d’Unitat Popular de Lleida fa una crida a omplir les places i els carrers e la ciutat aquest Onze de Setembre. La CUP considera que tan sols la mobilització popular farà que el conjunt de catalans i catalanes pugui, en un exercici de normalitat democràtica,  expressar la seva voluntat en una consulta irrenunciable.

Sota el lema “Desobeïm! Pel Referèndum, per la Independència i pels Països Catalans”, l’Esquerra Independentista de Lleida (Arran, CUP i SEPC) ha organitzat una sèrie d’actes commemoratius. El dia Onze de Setembre, l’EI farà la tradicional ofrena al Roser per a recordar aquelles persones que van lluitar per la llibertat del nostre poble. A les 12:00 h. del migdia, la plaça Paeria acollirà la manifestació de l’EI, que recorrerà el Carrer Major de la ciutat fins a arribar a l’Avinguda Blondel. Allí es farà un acte polític amb la presència del diputat de la CUP Quim Arrufat.

La CUP també fa una crida a participar massivament a la V, organitzada per l’Assemblea Nacional de Catalunya. Aquesta acció col·lectiva, sumada a la resta de mobilitzacions populars, permetrà avançar dedicididament cap a la celebració d’un referèndum, que respon a un mandat majoritari, tant del carrer com del Parlament de Catalunya.