La CUP crida a participar a la marxa per la dignitat del 24 d'octubre

El proper 24 d’octubre les Marxes de la dignitat tornen als carrers i des de la CUP volem manifestar el nostre suport a aquestes. Assumim plenament el manifest de convocatòria de les manifestacions “24 d'octubre Tornem als carrers: Pa, Treball, Sostre i Dignitat. No al pagament del deute” i considerem imprescindible sortir al carrer per a denunciar de nou les conseqüències de les polítiques neoliberals generades des de la UE, l'Estat espanyol i la Generalitat, i contra les retallades imposades per la Troika contra les classes populars dels Països Catalans i d’arreu dels estats del sud d’Europa.

Mentre hi ha milers de persones sense treball, amb dificultats per assumir un habitatge digne, amb restriccions d'accés a la sanitat, amb pensions de misèria, es regalen centenars de milers de milions a la banca, transferint el deute privat en públic, i s’hipoteca la sobirania popular als dictats d'organismes antidemocràtics. Pretenen condemnar-nos a un estat d’excepció social perpetu, que imposi una vida i un futur de precarietat i de misèria.

Perquè no volem pagar el seu deute a costa dels nostres serveis públics i els nostres drets, perquè no volem acceptar unes condicions laborals de precarietat i esclavatge, perquè no acceptem la repressió i la criminalització de les persones que lluitem pels nostres drets i la nostra dignitat, des de la CUP fem una crida a participar activament de les manifestació convocada per les marxes per la dignitat a la Plaça Catalunya de Barcelona el proper 24 d’octubre a les 18h i a seguir lluitant:

- Contra el pagament del deute, il·legal, il·legítim i odiós. Diem no a l’Europa del Capital. Diem no a la dictadura de la banca.

- Per la defensa d’uns serveis públics per a totes les persones; sense restriccions.

- Per recuperar els drets laborals robats al poble treballador. Contra la precarització laboral i social. Diem no a les reformes laborals.

- Per la Renda Garantida Ciutadana.

- Pel dret a decidir de les persones, els pobles i les nacions de l’estat en els aspectes que concerneixen la seva vida i el seu futur.

- Per la defensa dels drets de les dones i contra la violència de gènere.

- Per un futur digne per al jovent que no l’obligui a l’exili o a la migració.

- Contra la repressió. Volem la derogació de les lleis repressives i l’absolució i la llibertat de les represaliades polítiques.

- Diem no als tractats entre governs i trasnacionals que atempten contra els drets socials. Diem no al TTIP.

- Pel dret a l’habitatge. Per la garantia dels serveis bàsics de llum, aigua i gas. Diem sí, a una vida digna.

- Per la solidaritat i la cultura de la pau. No a l’OTAN.

- Pels drets per a totes, diem que cap ésser humà és il·legal.

- Pels drets ambientals, diem no al Fracking

Perquè la dignitat d'un poble es construeix col·lectivament i sobirana. Sols el poble salva el poble!

La CUP fem una crida a participar activament de les manifestació convocada a la Plaça Catalunya de Barcelona el proper 24 d’octubre.